X

X

18 juni 2012

Veckorna rusar förbi!

Det känns i alla fall som det och den här helgen hade något extraordinärt tempo för det känns som om den var över innan den hann börja... Kanske är så när det är mycket som händer men det har hur som helst varit en bra helg. Den inleddes med en grillfest i fredags under vilken vi till och med hade ganska fint väder och kunde sitta ute länge innan myggen tvingade in oss. Fick Maken att ta en bild på 26 veckors magen.

I lördags eftermiddag efter några timmars arbete var det dags för nya festligheter och ett Garden Party med bekanta som vi inte träffar så ofta. Tog med mig regnkläderna dit eftersom det var sagt att vi skulle vara utomhus oavsett väder men vi klarade oss utan regn och hade fin kvällssol även då. Att det sedan har regnat en stor del av helgen det får vi leva med men nu längtar jag verkligen efter det fina svenska sommarvädret, vart har det tagit vägen??!!

Jobbar nu de sista dagarna innan semestern och det är mycket som ska klaras av innan det känns som om jag kan lämna över med gott samvete (tänk att det finns så mycket jag gör på rutin utan några instruktioner som nu måste skrivas ned för att kunna lämnas över till någon annan!). Undrar hur det ska bli när jag ska lämna över allt för att gå på mammaledighet, nu gäller det ju ändå bara några veckor.... Kontroll-freak som jag är så får jag nog förbereda mig mentalt inför det ;)

Den här veckan har rivstartat och träningsmässigt blev det 16 kilometer cykling i duggregn imorse, inte skönaste cykelrundan men det känns bra att ha fått frisk luft på morgonen.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!