X

X

8 juni 2012

Passa på

Det blir inte bättre än vad man gör det och om jag ändå skulle börja arbeta kl 7 denna soliga morgon så kunde jag ju lika gärna passa på att ha det lite bra i solen medan jag hade stand-by för anställda och tidiga kunder. Sagt och gjort så fixade jag en kopp te och satte mig på en stol i solen utanför dörren och läste tidningens Sommar-bilaga som kom idag. Finns mycket i närområdet jag gärna skulle hinna med att göra i sommar.

Det känns som att det kommer att bli varmt idag och det är soligt och fint för alla de som har skolavslutning idag. Jag hoppas på att solen fortfarande värmer när jag slutat jobba så att jag kan ta en promenad med en kompis och sedan lockar det lite med ett bad i sjön (fast det kanske räcker med att bada fötterna...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!