X

X

2 maj 2012

Hindrad

Min vänstra fot hindrar mig fortfarande från att promenera/springa så jag passade istället på att utnyttja denna soliga morgon till trädgårdsarbete. Detta ska inte föraktas som träningsform för jag blev rejält svettig av en timmes grävande.
Har blivit sugen på att göra några omstruktureringar i min trädgård så jag satte igång med ett nödvändigt ont som måste göras först: få bort stubbar. Har två stycken stubbar som just nu hindrar mina planer och inledde min kamp mot den minsta av dem imorse. Kan väll säga att än så länge leder stubben med 1-0 men jag tänker ta till tyngre artilleri och den SKA bort. Tycker att det passar mycket bättre med en stor, fin rabarberplanta där så det ska det bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!