X

X

14 apr. 2012

Det känns grymt..

..att solen skiner i dag och att temperaturen börjar leta sig mot 5-10 grader och så sitter jag inne och jobbar.... Hjälp mig att be till högre makter att det bra vädret håller i sig under dagen, snälla! Vill så gärna ta en längre tur på den här cykeln som står inlåst i garaget och ropar på mig.
För övrigt så är det en fin lördag idag och förutom dessa timmars arbete är resten av helgen härligt oplanerad. Jag vet att detta brukar göra mig ganska rastlös när det väl kommer till kritan att jag ska utnyttja tiden till att göra precis vad jag vill men nu börjar jag faktiskt bli redo att dra igång ett större renoveringsprojekt hemma så då behöver jag mycket tid till både det och till återhämtning med min tidningshög emellanåt.

Njut av helgen och håll tummarna för att jag kommer iväg på min cykeltur i eftermiddag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!