X

X

11 apr. 2012

Regnet smattrar mot fönstren...

Regn idag också men vad gör det att regnet smattrar mot fönstren när jag sitter inne i kökets värme och njuter av en god frukost efter morgonens simning. Humöret är mycket bättre än vad det var igår och energinivåerna känns återställda.

Simbassängen kändes kallare än vanligtvis när jag plumsade ner i den kl 6.15 imorse men jag får njuta av den i ensamhet en stund i alla fall innan jag fick sällskap. Efter ett tag hade jag fått upp temperaturen och då kändes vattnet behagligt, 2 km blev det som vanligt. Belönade mig som planerat med en stund i bastun efteråt och hoppas att den värmen håller sig kvar i kroppen resten av dagen.
Frukosten efteråt gjorde jag extra somrig i trots mot vädret och toppade yoghurten med några jordgubbar som fanns kvar i kylen. Till denna skål blev det även ett ägg med kaviar, en halv grape och en stor kopp te. Njöt av att ha en hel timme till att äta och läsa tidningen innan det var dags för jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!