X

X

5 mars 2012

Tro på framtiden

Jag "ropar inte hej" ännu men det är nästan så att jag skulle säga att jag är frisk igen. Skönt! Trots att jag inte tar ut något i förskott så har jag en tro på framtiden och har så smått planerat för denna träningsvecka och hoppas att alla passen kommer att bli av.
Måndag - styrketräning:rygg/axlar/triceps
Tisdag - simning
Onsdag - löpning + benstyrka med kroppsvikt
Torsdag - vila
Fredag - styrketräning:bröst/biceps/bål
Lördag - löpning
Söndag - löpning
Känns som en bra planering och dagens styrketräningspass kändes helt ok även om jag kände mig lite ovan efter ett par veckors frånvaro från gymmet. Träningsvärk imorgon kanske..

Vad tränar du den här veckan?

1 kommentar:

  1. Här är tanken fyra skidpass och ett kombinerat löp/styrkepass! :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!