X

X

16 mars 2012

Fredagsmys

Hade funderingar på att se den här filmen när den gick på bio men fick inte möjlighet till det. Nu är den i alla fall hyrd och blir kvällens underhållning. Hoppas på att den är så feel-good som jag tror.

Har du sett den här filmen? Vad tyckte du?

Uppdatering
Hade kanske lite andra tankar om hur filmen skulle vara efter att ha sett trailern men jag tyckte ändå att den var helt ok. Kanske lite väl mycket underliggande känsla av kommande konflikter/problem för att kunna kallas feel-good men allt löser sig ju i alla fall på slutet och slutet gott allting gott! Varje gång jag ser en sådan här film med allt detta vardagspusslande för familjer så ber jag alltid en stilla bön att det kommer bli annorlunda för mig. Inte kan väll jag behöva stressa så och hålla så många detlajer om allt i huvudet, det blir väll vad man gör det till eller är det bara att försöka lura mig själv när jag intalar mig det?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!