X

X

12 mars 2012

När mellanmålet är målet...

Så kändes det i alla fall mot slutet av morgonens träningspass, all energi i kroppen tog slut och längtan hem mot stundande mellanmål blev allt större. Annars var det en trevlig morgon på gymmet med 20 minuter kondition och 40 minuter styrketräning som kröntes av att personalen bjöd på frukt och kolsyratvatten samt att jag som "stamgäst" fick en gymväska. Trevlig överraskning!

Tyvärr kände jag mig inte helt utvilad imorse efter att ha jobbat inte bara hela förra veckan utan även lördag och söndag (och dessutom vaknat innan väckarklockan, vad onödigt *morr*) men solen skiner och på lunchen ska jag sätta mig en stund i trädgården och tanka solenergi.

Träningsplanerna för veckan ser ut så här:
Måndag-kondition + styrka(ben/rygg/bröst)
Tisdag-simning
Onsdag-vila eller löpning
Torsdag-vila eller löpning (beroende på onsdagen)
Fredag-kondition + styrka(bål/armar/axlar)
Lördag-morgonlöpning
Söndag-morgonlöpning

1 kommentar:

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!