X

X

9 mars 2012

Morgon på gymmet

Har du också en sådan här maskin på ditt gym med pendlande band som simulerar att gå i sand? I så fall vet du att det blir riktigt svettigt att gå på det, slår att gå i uppförslutning på vanliga bandet för mig i alla fall! Imorse var jag inte helt 100% peppad på att träna men när jag väl kom upp på detta band så kände jag att det ju faktiskt var ganska kul och jag klämde av en halvtimme på det som uppvärmning.

Efter denna uppvärmning blev det ytterligare en halvtimmes styrketräning för bröst/bicep/bål och sedan lämnade jag gymmet med en nöjd känsla i kroppen :)

Bra start på denna fredag och jag har just lyxat med ett extra gott mellanmål för att fylla på energi: ½ avokado + en röra på lätt kesella, räkor, dill och citronsaft. Mumma!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!