X

X

1 mars 2012

Bästa middagen

Än så länge är det nästan vinter och jag fortsätter med mina favoritsoppor som värmande måltider. Har kommit på att det är perfekt att servera dem i mina stora tekoppar från Bruka eftersom jag då har ett öra att hålla i när jag sitter i soffan. För det kan jag erkänna att 99% av alla middagar här hemma äts vid TV:n. Inte alls den mindfullness som förespråkas överallt men det är min belöning efter en lång arbetsdag. Idag blev det Biggest Loser-finalen som underhållning och soppan är en fisksoppa som jag nyligen upptäckt, recept kommer imorgon.

2 kommentarer:

  1. Äter också middag framför BL =)

    (Ps, kan du inte ta bort ordverifieringen?)

    SvaraRadera
  2. Gillade den här säsongen av BL men hade hellre sett Antone eller Ramon som vinnare, har svårt med personer som är så extremt tävlingsinriktade som John.

    PS. Tror att jag lyckats fått bort ordverifieringen nu..

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!