X

X

24 feb. 2012

Tråkig har tråkigt

Det känns ganska uppgivet att skriva något på bloggen dessa sjukdagar eftersom jag är van att ha denna sida för att skriva om min träning vilken är obefintlig just nu. Tack vare (hmm) att jag ändå känner mig så förkyld finns det dock inte den minsta träningslust i kroppen och jag ber till högre makter att den kommer tillbaka när kroppen gjort sig av med alla baciller!

Men bara för att jag inte är fylld av rastlöshet och träningslust så innebär det inte att jag njuter av dessa dagar hemma, jag har vansinnigt tråkigt!!! Längtar tillbaka till jobbet så att jag har något vettigt att fylla dagarna med. Idag har jag plockat fram en stor hög med gamla tidningar som ska till återvinningen efter en genomgång för att kunna spara eventuella guldkorn. Lagom sysselsättning en fredag?

2 kommentarer:

  1. Gah så segt. Hoppas du är bättre snart!

    SvaraRadera
  2. Träningslusten kommer DEFINITIVT tillbaka, det lovar jag! Jag gick och var uttråkad och på dåligt humör ett par dagar... sen igår plötsligt vände det, jag kände ENERGI i kroppen igen! Snart är du där! :)

    Krya på!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!