X

X

20 feb. 2012

En dag till?!

Denna helg hade jag behövt en ledig dag till. Kände imorse att den hosta som Maken haft den senaste veckan nu hade tagit sig över till mig och den sköna morgonpromenad som jag tänkt mig var allt annat än skön när det raspade långt ner i lungorna. Tog mig 3km men sedan fick det räcka. Jag antar att det är vila som gäller om jag inte vill dra på mig något värre än denna förkylning men jag är dålig på att ta det tillräckligt lugnt...

Har du klarat dig från förkylning och sjukdom än så länge denna vinter?
"Missory loves company" ;)

1 kommentar:

  1. Hoppas att du sluppit undan, att vilan hjälpte! Håller med om att det är skittråkigt (svårt!) att ta det lugnt, men kroppen behöver det ju...

    ...som du vet har jag varit tråkförkyld TVÅ gånger sen nyår. FRUSTRERANDE!! :p

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!