X

X

29 feb. 2012

En morgon vid sjön

Det är en vacker vårvinter ute och har klarnat upp under morgonen så att solen nu skiner ner från en klarblå himmel. Under morgonens promenad fick jag i mig frisk luft tills mina luftrör som mest varit inomhus senaste tiden protesterade men det skiter jag i! Testade till och med att jogga några korta sträckor under min 8km runda och det kändes fint i kroppen men jag låter lungorna få lite mer tid för tillfrisknande innan jag tar en riktig löprunda. Skynda långsamt kan vara det bästa ibland för att slippa vänta ännu längre...

1 kommentar:

  1. Visst är det svårt det där med att vila och skynda långsamt... men ofta ÄR det värt en eller ett par extra dagar för att slippa bli sjuk igen. HOppas att du är friskfrisk imorgon! :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!