X

X

9 feb. 2012

Borta bra men hemma bäst

Eller hur är det så?! Det är ju fantastiskt roligt och härligt att ha möjligheten att få se sig om i världen men att komma hem efteråt är också skönt. Att känna att det mesta är sig likt och att få gå tillbaka till invanda rutiner.

En vecka har vi varit i solen och värmen i Oman och det har varit en upplevelse att få se ett land med så olika kultur jämfört med våran. Hotellet vi bodde på var fantastiskt men oavsett hur god mat de serverade så är frågan om inte min frukostgröt imorse toppad med blåbär, lingon och keso slog det... Väldigt gott var det i alla fall och en anledning var kanske att jag fick arbeta upp aptiten med en 9km löprunda innan. Som jag saknat mina löprundor!!! Att det var -12 grader brydde jag mig inte ett dugg om.

2 kommentarer:

  1. Välkommen hem! Oman låter annorlunda och varmt. Berätta gärna mer och visa bilder om du vill :) Vore kul att se och höra.

    SvaraRadera
  2. Välkommen tillbaka! Håller med Annika ang Oman. Berätta gärna lite om stället. Hur som möjlighet till löpning ut? :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!