X

X

13 jan. 2012

Nya förutsättningar

Ytterligare en morgon:- istället för regn äntligen molnfri himmel men lite blåsigt
- en seg känsla i kroppen som inte fanns igår
- lite kli i halsen som jag hoppas kunna bota bort med mycket c-vitamin
- 20km cykel vid TV:n
- grötfrukost med tillhörande ägg, kiwi och halva grape

Det kändes nästan som ett bra beslut att stanna inne och cykla vid TV:n fast eftersom alternativet hade varit löpning så känns det alltid lite surt i kroppen att välja bort det... Jag kunde i alla fall vara effektiv och medan jag cyklade kollade jag på tre(!) serier som jag spelade in premiär-avsnitten av igår. Once Upon A Time på femman gillade jag så den vill jag följa och även Up All Night på trean var mysig men Whitney som jag också spelade in på trean föll mig inte riktigt i smaken. Vet inte varför men det är något med serier som går in så hårt för att vara roliga och har en live-pubilk som skrattar till vartenda krystat skämt. Not my cup of tea. Såg du någon av dessa serier igår?

Fredag idag och den kommer att fortsätta med en fullmatad arbetsdag och sedan date med en kompis. Det blir fin-middag, bio och självklart en massa tjejsnack :)

2 kommentarer:

  1. Kli i halsen är inte så trevligt. Hoppas du lurade bort det! Och variation förnöjer, om inte annat för att inse hur mycket man gillar det man vanligen utövar.

    SvaraRadera
  2. Mysigt att kombinera träning och tv-serier :) Jag var ute och sprang imorse (i förmiddags) då var det härlig sol! :) innan snöstormen... Men bättre med SNÖ än skitregnet! :) trevlig kväll på dig!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!