X

X

9 jan. 2012

Frostig morgon

Tur att jag precis är hemkommen från Sälen och van vid lite kallare temperaturer för imorse var det hela -10 grader, kanske har vintern äntligen hittat hit?! Velade en del med klädvalet inför den planerade löpning och lyckades klä mig precis lagom varmt. Visst frös jag lite om "bakdelen" men det var det enda och den tinade upp i den efterföljande varma duschen. 11km tog jag mig imorse utan broddar, kors och tvärs på alla gator i stadens centrum där det var relativt isfritt.

Känner mig så peppad inför denna vecka!!

1 kommentar:

  1. Åh! Er helg i Sälen lät så himla härlig... härlig blandning... och VINTER! :D

    Gött att du klädde dig rätt imorse. Jag tycker också att det är just rumpan (och ibland insidan av låren) jag fryser om, om jag fryser nånstans - så jag sydde mig en liten fleecekjol :) Perfekt :D

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!