X

X

15 dec. 2011

Yogamorgon

Jag håller tummarna för att det trots ishalka på gatorna blir en löprunda tillsammans med Maja ikväll och därför inledde jag min torsdagsmorgon med 30 minuter yoga. Naturligtvis med en massa tända ljus, stjärnor i fönstret och lugn musik i bakgrunden. Bra start på dagen och yogan behövdes för den där benträningen igår har givit mig träningsvärk i hela benen... Fick frågan om vad jag kör för yoga hemma och förra året yogade jag till Hatha Yoga Flow 3 på Youtube. Gillar det passet men har nu gått över till att köra efter eget huvud med detta passet som grund men jag lägger även till andra övningar jag gillar. Efter yogan fick jag avnjuta en god frukost som delvis bestod av knäckebrödet jag bakade igår kväll. Det låg under en bakduk under natten och var därför fortfarande lite segt imorse, väldigt gott med pålägg av kaviar och ägg. Vet inte varför jag inte testat att baka knäckebröd tidigare för det var enkelt trots att det tar lite tid att grädda alla bitarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!