X

X

12 dec. 2011

Måndagsmorgon

En måndagsmorgon som inleddes med att jag fick ändra mina planer, en morgonpromenad var inte att tänka på med glansis på stadens gator. Det är löjligt halt idag! Alternativet för mig som lugn aktivitet på morgonen blev en timme på motionscykeln i lugnt tempo vid TV:n medan jag kollade på favoritserier. Funkade men jag hade föredragit att få frisk luft. Tände adventsljusstaken tills det var dags att äta frukost och det blev en värmande skål med gröt. Även vitaminer i frukt-form, passionsfrukterna är fantastiskt goda just nu!

Håller nu tummarna för bättre vinterväder till imorgon då jag verkligen vill inleda Lucia-dagen på samma sätt som förra året med en löprunda och frukost-TV med Sveriges Lucia. Hoppas hoppas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!