X

X

27 dec. 2011

Första målen 2012

Jag har börjat fundera på målsättningar för 2012 och träningsmässigt har det redan dykt upp ett par som skrivits in i kalendern. Det första datumet som bokades in fick jag i födelsedagspresent då jag är anmäld till Tjurruset 6/10 2012, jag har varit liiite sugen på att testa det loppet och nu finns det ingen återvändo...

Något annat som jag fick på mailen för ganska länge sedan var info om Runners Worlds utmaning Nyårslöftet 2012. Det innebär helt enkelt att varje dag under januari genomföra någon sorts träning, inte nödvändigtvis löpning men kravet är att man ska vara ombytt till träningskläder. Efter att tidigare tränat 7 dagar i veckan har jagt försökt gå ner till 5-6 dagar och kommer inte öka på med fler intensiva pass men några extra promenader går det väll alltid att få till.

En promenad blev det idag på lunchen eftersom det var så fint och soligt ute, härligt fast lite blåsigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!