X

X

24 nov. 2011

Regn igen..

Regnsmatter mot fönstren imorse igen och istället för en promenad blev det istället 45 minuter på motionscykeln vid TV:n till ett inspelat favoritprogram följt av 30 minuter mjuk yoga i skenet av tända ljus. Försökte ta det lugnt i yogan men samtidigt gå lite längre i poserna eftersom jag känt av lite ont i ryggen de senaste dagarna. Under yogan kändes det dock bra och nu känns det bättre än innan :) Ska jobba preventivt med ryggen nu för jag känner inte att jag vill få så ont som jag hade för några år sedan.

För övrigt så känns halsen bra idag så det blir en löprunda tillsammans med Maja ikväll som planerat, härligt!

Och för övrigt igen så är min nya kamera på väg till mig på posten så om några dagar blir det bättre bilder här på bloggen igen :)

1 kommentar:

  1. Åh, ryggont är inte skoj men du gör HELT rätt som tränar bort det! Och här har vi SOL idag? Kanske sprack det upp hos er med? Hoppas det!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!