X

X

28 okt. 2011

Wow!

Vissa dagar är det mycket att göra på jobbet och andra dagar är det tok-mycket att göra på jobbet. Idag har varit en av dessa andra dagar och synen som mötte mig när jag kom in på "mitt" lager imorse var att jag fått 8 nya pallar med material levererade som skulle in på det redan fulla lagret... *pust* Jaja, nu har det börjat ordna upp sig så jag i alla fall kan gå över golvet utan att hoppa över saker.

Efter att ha startat dagen med 40 minuter styrketräning och 30 minuter på motionscykeln samt sedan har lyft/skjutit/burit på lagret ett par timmar var det underbart med lunch som även idag bestod av salladen jag gjorde igår. Det här är länken till Träningsglädje-Saras variant som inspirerade mig.

Nu ser jag fram emot en mysig fredagkväll med Maken innan jag imorgon tar tåget iväg igen, denna gång för att umgås med vänner i Oslo. Ska bli härligt! Hur ser dina helgplaner ut?

1 kommentar:

  1. Hihi, vi flänger och far... jag ska OCKSÅ leka med vänner i helgen. I Linköping den här gången.

    och det lät som en tuff dag för dig idag, hoppas att du får en vilsam och skön kväll! Trevlig helg, kram!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!