X

X

17 okt. 2011

Planering...

Kontroll-människa som jag är så gillar jag att ha min tillvaro planerad och att få min nya kalender hem i brevlådan är en efterlängtad ego-present. Kankske för att peppa mig att inte ge upp utmaningen trots skadat finger, en våg som inte går åt rätt håll och bristade motivation... Nu kan jag ju inte börja använda kalendern än utan får fortsätta i årets men snart ska jag nog ha några roliga saker inskrivna till 2012 att se fram emot!

För övrigt är det måndag igen och det kommer att bli en bra vecka. Har inlett dagen med en halvtimme yoga men annars är det vila som gäller.

3 kommentarer:

  1. Åh! Så fin! Jag tror att jag OCKSÅ ska beställa en sån där, det ÄR verkligen lyxigt med kalendrar! :D

    SvaraRadera
  2. Det låter som en jättebra idé att skriva in roliga, utmanande och spännande saker först.
    Läste om en som under ett halvår avbokade alla måsten och alla trista aktiviteter (som man inte måste-måste göra)och hela livet gick upp ett snäpp.

    SvaraRadera
  3. Åh vad fint. Jag har faktiskt aldrig haft en kalender och funderar på om det är bra eller dåligt. Det är ju snyggt och ofta kånkar jag ju på en tung handväska ändå så kanske en kalender vore praktiskt. Fast jag har börjat använda kalendern i iphonen just också.

    Håller med Ruth om att det nog kan vara smart att fundera på vad man vill göra och inte bara borde eller måste... :)

    Stackars fingret! Tur att det gick relativt bra ändå. (och kom ihåg att anmäla om du har nån ofall-förs)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!