X

X

27 okt. 2011

Mysig morgon

Mysig morgon idag med lugnare varianter av träning i form av en promenad på 35 minuter samt 25 minuter yoga. Har kommit in i en bra yoga-fas just nu där jag kan koppla bort tankarna helt och bara vara närvarande. Ingen DVD eller Youtube film att följa utan bara tända ljus, avslappnande musik i bakgrunden och de övningar jag känner för. Nice!

Öppnade paketet från ToppHälsa och användandet av denna rockring kommer att bli en utmaning. Har aldrig kunnat rocka rockring men det kanske är dags att jag lär mig innan jag fyller 30?! Jag har ju hela 17 dagar på mig... Hoppas att du får en fin torsdag och att den inte är lika ruggig och duggig som min torsdag är. Fast jag har en härlig löpdejt med Maja att se fram emot så lite regn kan inte stoppa oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!