X

X

14 okt. 2011

Det funkar

Fick klartecken från sjukvårdsrådgivningen igår att jag kan träna om jag vill (om...) bara det inte bultar och gör ont vilket är risken när blodcirkulationen ökar.

Har testat fingret med både en löprunda igår tillsammans med M och med ett styrkepass imorse på gymmet. Under löprundan kändes allt bra, benen har återhämtat sig från Åstadsloppet och 7km i ett väldigt lugnt tempo kändes underbart och inte alls ansträngande. Värre var duschen efteråt men jag börjar kunna hantera det och sedan vad jag modig och lade om förbandet *iiih* Styrketräningen på gymmet imorse vad planerad för rygg, bröst och bål och det funkade fint. Valde övningar där man inte behöver greppa hårt och tog lite lättare vikter men känner mig ändå nöjd med ett bra träningspass. Skönt start på fredagen, nu är det full fart mot helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!