X

X

8 juli 2011

Sommarmorgon

Jag kan se en trend i fredagsinläggen här på bloggen och det är: löprunda + frukost i solen...

Så blev det även idag och trots att det redan var 25 grader ute när jag gav mig av kl6.30 så fanns det en svag vind som svalkade skönt. Det blev stigen runt sjöarna som vanligt och trots att benen inte alls kändes starka och pigga så tog jag mig 10km utan problem på under en timme. Jag är tacksam över att ha en frisk, stark och uthållig kropp! Var överhettad när jag kom hem och duschade kallt länge innan jag tog mig ut i solen igen för en frukost på uteplatsen. Trots värmen så blev det gröt eftersom jag fantiserade om det under löprundan (tankarna om vad jag ska äta efter löpningen är alltid närvarande under morgonlöpningen) ;) Även ½ grape, ett ägg och en stor kopp te fick ingå i frukosten till tidningsläsandet. Som jag ofta säger: bästa starten på dagen! Och det är fredag idag! Och näst sista arbetsveckan innan semestern! It feels G R E A T!

1 kommentar:

  1. Låter som en himla härlig start på dagen..:)

    Inbillar mig att jag skall få till lite morgonpass nu under semestern också..:)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!