X

X

16 maj 2011

En regnig måndag

Mulet och grått ute när jag vaknade imorse. Molnen var mörka och regnet hängde i luften men jag skulle minsann ändå ut på min löprunda! Tog det lugnt och försiktigt för att mjuka upp benen och känna på min vrist som blivit lite öm efter lördagens halvmara. Det gick över förväntan att springa och plötsligt sprang jag ganska snabbt utan att märka det och var tvungen att bromsa ner tempot igen, skön känsla. 9km blev det samt 30 minuter styrketräning för ben och bål på gymmet. Ikväll eller imorgon är det jag som MÅSTE yoga eller stretcha för att ta hand om mina stela ben... Som vanligt blev det grötfrukost efter träningen med den vanliga toppingen. Ska försöka variera gröten åtminstonde ett par gånger den här veckan och kanske testa någon ny kombination. Förslag mottages tacksamt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!