X

X

22 dec. 2010

Freezing!

Morgonstreak 22/31

Jag var väldigt tacksam imorse för att jag har vilodag idag och därför planerat in ett yogapass inomhus i värmen då temperaturen ute är kalla -24 grader. Yogan var skön och mjukade upp mina stela leder/muskler men trots det så känner jag mig aldrig helt nöjd eftersom jag inte fått upp pulsen eller gjort något rejält ansträngande. Vilodagar är dock viktiga så det fokuserar jag på idag och kommer igen imorgon med ett jobbigare träningspass.

Efter frukost tog jag en promenad till jobbet och med tillräckligt med kläder så var det inte så kallt. Jag fick dock is i ögonfransarna och rosiga kinder. Tog några bilder på den vackra morgonen: Gott med en kopp varmt te på jobbet sedan och till den fanns det kvar några chokladpraliner... Status i burpee-utmaningen just nu = 23st och då har inte ens julafton varit! Kan bli ett tufft pass på lördag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!