X

X

16 nov. 2010

Solig tisdag

Omväxling förnöjer säger ju ordspråket och det är kanske därför det känns extra skönt att det är soligt idag efter att hela gårdagen regnade bort. Lite kallare är det idag, -4 grader, men eftersom jag har tränat inomhus på gymmet idag så gör det inte mig något.

Dagens träningspass inledde jag med att ro igång kroppen i 20 minuter för att sedan köra styrketräning för rygg och axlar i 50 minuter. Tror minsann att det var bästa styrketräningen på mycket länge! Var fokuserad, lugn och beredd att ta i ordentligt och det är ju en bra kombination. Till mellanmålet efter träningen kunde jag sedan njuta både av solljus och av doften från de liljor jag fick i helgen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!