X

X

20 nov. 2010

Morgonlöpning

Dagens underlag: ett orört snötäcke på ett par centimeter. Jag njöt för varje steg jag tog i den fluffiga, mjuka och tysta snön :) Det blev min favorittur runt sjöarna trots att jag visste att det skulle kunna vara halt och svårt att se vart man sätter fötterna inne i skogen. Men chansningen gick hem och 10km blev det i ett lugnt och skönt "jag vill inte ramla och bryta benen-tempo" ;) Nya paret broddar invigdes idag och jag är tacksam över att de hjälpte mig att hålla mig på fötterna när det var isigt.

Belöningen efter att ha spenderat en timme med löpning ute i -2 grader och snö som yr i ansiktet var en varm och skön dusch följt av en lyxig helgfrukost *me like* Idag blev det yoghurt/keso med banan, granola, mandlar och kanel samt ett bröd med kaviar/ägg, en apelsin och en stor kopp te. Härlig start på en härlig lördag!

1 kommentar:

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!