X

X

18 nov. 2010

Jag visste väll det!

Som förväntat så känns det toppen så här efter träningspasset. Trötthet och seghet är som bortblåst och endorfinerna är åter i omlopp i min kropp. Det blev en kombination av intervaller på löpbandet och lite styrka för ben/bål vilket höll oss sysselsatta i en timme. Körde mina 10st 1 minuter intervaller i progressivt tempo 12-16 km/h, härligt att känna kraften i benen! ...de var i alla fall starka på löpbandet men nu känns vaderna lite kinkiga och de ska bli insmorda med liniment inför nattens vila så får jag hoppas att de är tillbaka på banan imorgon igen. Go´natt!

1 kommentar:

  1. Härlig känsla! :) Sryrka i benen hoppas jag också h på helgens skidträningsläger..:)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!