X

X

13 nov. 2010

Fyller år idag!

Dagens första tårta som förtärdes tillsammans med familj och släkt under förmiddagen ligger nu tungt i min mage och jag längtar till både kropp och själ efter en löprunda. Som tur är så har jag gott om tid på mig innan nästa omgång gäster kommer så jag ska alldeles strax dra på mig kläderna för att ta en runda. Kan dock tala om att denna tårta, en froozen strawberrycheesecake, var riktigt god och det blev inte mycket kvar av den. Har fått fina presenter också, bland annat ett par fodrade löptights och en reflexväst från Craft så att jag ska kunna fortsätta springa i mörkret hela vintern :) Men nu är det ljust ute och +2 grader så jag får vänta med att testa dem till någon annan dag.

PS. En annan fin present som jag fick imorse var att jag blev "moster" igen då min mans storasyster fick en liten Didrik! :)

3 kommentarer:

  1. Såg läskigt ut först. Jag trodde de var Ketshup (stavas)..men sen läste jag och då blev de genast gott :P
    Hoppas du har haft en fin dag! Grattis igen!!!

    SvaraRadera
  2. grattis på födelsedagen!!! låter som du firar den alldeles förträffligt balanserat!!

    SvaraRadera
  3. Men åhhhh, det LÅTER smaskens! Grattis (igen) hoppas att du orkar hela kvällen trots (eller tack vare?) den långa (!) löprundan :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!