X

X

14 nov. 2010

Dagen efter kvällen före...

Men det är faktiskt inte alls så illa ställt med mig idag. Hade en väldigt trevlig kväll tillsammans med vänner igår och trots att det blev lite sent så såg jag till att få sova i alla fall 7 timmar. Fick några presenter av de som kom på min fest igår och det verkar som att de luskat ut vad som är betydelsefullt för mig ;P (Synd bara att det blev så mycket tårta och annat gott under gårdagen att jag inte alls är sugen på choklad idag, än i alla fall...)

Har tagit det lugnt på förmiddagen och tog en lång mys-frukost med tidningen innan jag plockade undan det sista från gårdagens fest. Nu ska jag slappa lite mer i någon timme innan jag ger mig av mot stallet för att ta ut Freja på en ridtur i novemberdiset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!