X

X

19 nov. 2010

Äta bör man!

Och det gör jag gärna! Älskar mat i alla dess former vilket du säkerligen har lagt märke till om du läst min blogg ett tag. Till lunch idag blev det en av mina favoritsoppor just nu som värmer gott i vinterkylan: blomkål & palsternacka som toppas med ett fräs på kikärtor, äpple och curry. Låter kanske konstigt men det är gott! Som sällskap till soppan hade jag nya Fitness som lämpligt nog låg i brevlådan. Till middag hoppas jag dock på något mer kulinariskt än soppa då jag och Maken ska gå på vinprovning tillsammans med mina föräldrar (en födelsedagspresent). Provningen ska vara på Rioja-viner och sedan avrundas det hela med middag, ska bli trevligt och intressant :) Hoppas att du också har en härlig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!