X

X

14 okt. 2010

Så skönt!

Jag tog mig ut på den planerade löprundan trots att jag inte fick något sällskap och det var så skönt. Kände mig inte helt ensam eftersom jag lyssnade på tombonisten Nils Landgrens Sommarprat och det räckte nästan hela löprundan. 7km blev det på ca42 minuter och min genomsnittspuls på 128 talar om att det gick i ett behgligt tempo för kroppen. Tack min kära kropp som givit mig så mycket glädje idag, hoppas att du är lika pigg på löpning imorgonbitti! Nu blir det lugn hemmakväll för hela slanten och jag har sparat några inspelade program som ska avnjutas till middagen som blir ugnstekt lax med sweetchiliröra och quinoawook *mmm*

Borde tränga in några minuter planka i den lugna hemmakvällen men vem vet jag kanske väljer att förtränga det idag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!