X

X

7 aug. 2010

Sommarmorgon

Och det har jag firat med att ta en löprunda i den härliga sommarmorgonen. Det blev den vanliga svängen runt sjöarna och vädret var som gjort för löpning med frisk luft, 15 grader, dagg i gräset och soldis. Helt underbart att andas in en luft som är fylld av sommardofter, det blir djupa andetag då! Sprang totalt 11km/1:02h och de första 10km blev tempot 5:36/km och sedan lite lugnare tempo som nedvarvning i uppförsbackarna hemmåt. Pulstoppen idag hamnade på 169 men genomsnittet ett mycket beskedligare 145, perfekt för en morgonlöprunda :-) Efter avklarad löpning och en avsvalkande dusch blev det sedan en frukost på uteplatsen för mig innan det var dags att dra iväg till jobbet. Japp..jag jobbar några timmar även idag, så är det när man jobbar i butik men det gör inget för jag trivs med mitt jobb.

1 kommentar:

  1. Vilken härlig start på dagen!
    Och vad mysigt att kunna sitta ute och avnjuta frukosten.

    Hoppas att du får en fortsatt fin helg!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!