X

X

19 feb. 2010

Crossfit

Den oinspirerade känslan som hängt i några dagar kändes även imorse när det var dags för veckans crossfit-pass. Detta pass är annars något som jag brukar se fram emot och som brukar göra mig motiverad till att ta ut mig till max.

Idag gick träningen lite av automatik, dvs utan några ansträngningar utöver det vanliga, men jag var iaf där och genomförde det jag hade tänkt:
~ 1 km löpning (uppvärmning)
~ benpress + crunches
~ 1 km löpning
~ utfallsgång med viktskiva + magövning
~ 1 km löpning
~ framsida lår
~ 1 km löpning
~ liggande lårcurls
~ 1 km löpning
~ maskin in- + utsida lår
~ 1 km löpning
~ 3 varianter av plankan

Totalt: 70 min, 6 km löpning

Jag har under morgonen bestämt mig för att ta en kortare paus från bloggen. Det blir inga inlägg från mig under den närmaste veckan som jag ska använda till att samla energi, motivation och inspiration. Kanske blir det träning, kanske inte (jo det blir det nog..) och sedan räknar jag med att komma tillbaka här på bloggen med nya målsättningar och nya upplägg för träningen. Har en känsla av att det kan bli riktigt, riktigt bra som inledning på en vår med många härliga träningspass! På återseende!

1 kommentar:

  1. Låter som en bra inspirationssamlingsidé :) Ser fram emot att följa när du är tillbaka igen. Tittar in då och då :)
    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!