X

X

29 jan. 2010

Fredag

Fredag & crossfit *yey*
Den här veckan har rusat iväg och nu är det fredag igen, härligt! Som vanligt på fredagar så blev det ett underbart jobbigt och svettigt crossfit-pass på gymmet imorse. Körde löpning och styrka för ben/bål, samma upplägg som senast jag körde den kombinationen:

- 1 km löpning (10-14 km/h)
- framsida lår + crunches (superset)
- 1 km löpning
- liggande lårcurls + plankan med benlyft
- 1 km löpning
- sittande benpress + vandpress i trappa
- 1 km löpning
- ryggresning + sidresning för mage (med viktskiva)
- 1 km löpning
- maskin: insida- + utsida-lår
- 1 km löpning
- gående utfall med viktskiva + crunches
- 1 km löpning
- djupa/breda knäböj + fällkniven
- 1 km löpning

Totalt: 80 minuter, 8 km löpning

Med den starten på dagen så kan väll inte den här fredagen bli något annat än bra eller hur?! Har dessutom planerat in fredagsmys med Maken med tacos, godis och Let´s Dance *mys*


Har sett till att fixa med ett nyårslöfte och här är första bilden på mig i mina nya glasögon, börjar vänja mig vid dem nu efter en vecka men det känns lite yrsligt ibland ;-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!