X

X

23 maj 2009

Mini-semestern på Öland i bilder


Ett besök vid Långe Erik på norra udden är tradition
Morgonsol på en av Ölands alla väderkvarnar, ibland är det
värt det att gå upp riktigt tidigt även på semestern


Skeppsvraket på stranden vid Trollskogen fick också ett besök...


...liksom stranden vid Böda Sand där även sommarens
första kul-glass intogs *mums*
En stund i solen vid Byarums raukar med en bra bok att läsa var en riktigt
bra avslutning på en härlig dag innan det var dags för kvällen grillning
Underbar solnedgång
kl 19:16

2 kommentarer:

  1. Underbara norra Öland! Jag har spenderat alla mina somrar i Byxelkrok och ska såklat dit i år igen! Underbart. I år ska jag dock göra något jag inte gjort tidigare där ute nämligen springa. Och din blogg skapar inspiration och är därför bokmärkt!

    Ha en skön söndag!

    SvaraRadera
  2. En sak... Din kommentarsfunktion är helkrånglig. Man måste logga in och fixa och dona. Känns bökigt. Tänkte bara säga det i all välmening!

    /Malena igen

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!