X

X

20 okt. 2010

Funderingar...

Det ska ju göras 1000 hopp denna vecka i 6 veckors utmaningen och jag har haft svårt för att bestämma hur och när jag ska göra dessa. Under dagen har det dock börja växa fram en tanke om att slänga in alla 1000 hoppen under morgondagens styrkepass på gymmet. De muskelgrupper som jag planerat att träna då är ben och bål men de traditionella styrkeövningarna för benen kan nog skippas om jag kör 1000 hopp, det borde ge effekt på musklerna det också ;)

Ella skriver som inspiration att hoppen kan vara:
Upphopp, grodhopp, benböjshopp, burpees, småhopp, hopprepshopp, längdhopp, höjdhopp. Vilken typ av hopp du vill, bara båda dina fötter lämnar marken.
Har fortfarande en del planerande att göra gällande passets upplägg men jag har en magkänsla om att det kan bli bra!

Är du med i 6 veckors utmaningen? Hur tänker du i så fall göra med dina hopp?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!